Politique d'expédition

VERZENDBELEID
Alle bestellingen worden verwerkt binnen 1 tot 5 werkdagen (exclusief weekenden en feestdagen) nadat we je orderbevestiging per e-mail hebben ontvangen. Je ontvangt een andere melding wanneer de bestelling is verzonden.

Wij zetten ons in om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Als je een bestelling plaatst voor 17:00, zullen we ons best doen om het op dezelfde dag te verzenden. Er kunnen echter situaties zijn waarin we deze termijn niet kunnen halen vanwege productbeschikbaarheid, wat kan leiden tot een iets langere levertijd. Wees gerust, als we om welke reden dan ook niet aan de verwachte levertijd kunnen voldoen, zullen we je snel op de hoogte stellen.

De levering wordt verzorgd door PostNL of DPD. Over het algemeen kunt je de volgende werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur levering verwachten. Houd er rekening mee dat we de exacte levertijd niet kunnen garanderen.

Als je nog verdere vragen hebt, kun je deze gerust stellen.

Binnenlandse verzendtarieven en schattingen:

Wij bieden een vast tarief van €5,99 met DPD of €6,99 met PostNL voor verzending binnen Nederland. Bestellingen boven de 60 zijn gratis. 

Verzendoptie

Geschatte levertijd

Prijs

DPD Standaard

1 tot 5 werkdagen

€5,99

PostNL Standaard

1 tot 5 werkdagen

€6,99

GRATIS Verzending

1 tot 5 werkdagen

GRATIS

 

OPHALEN IN DE WINKEL
Gratis lokale bezorging is beschikbaar voor bestellingen boven €25,- binnen Rijssen. Voor bestellingen onder €25,- rekenen wij €3,- aan voor lokale bezorging.

Bezorgingen worden gedaan binnen 2 tot 5 werkdagen. We zullen contact met je opnemen via een sms-bericht naar het telefoonnummer dat je hebt opgegeven bij het afrekenen om je op de dag van onze komst op de hoogte te stellen.

WIJ BIEDEN INTERNATIONAL VERZENDING AAN
Controleer de beschikbare landen bij het afrekenen.

De hieronder vermelde levertijden voor internationale verzending zijn slechts schattingen, omdat de verwachtingen sterk kunnen variëren afhankelijk van de bestemming. Verzenden naar Duitsland, Belgie en Luxemburg is gratis bij bestellingen vanaf €60,- zonder minimumaankoopbedrag.

Je bestelling kan onderworpen zijn aan invoerrechten en belastingen (exclusief BTW), die van toepassing zijn zodra een zending uw bestemmingsland bereikt. Bodrum Kapperservice is niet verantwoordelijk voor deze kosten als ze worden toegepast en ze zijn jouw verantwoordelijkheid als klant.

HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING CONTROLEREN?
Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mailmelding met daarin een trackingnummer dat je kunt gebruiken om de status ervan te controleren. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de trackinginformatie beschikbaar is.

Als je jouw bestelling niet hebt ontvangen binnen 20 dagen na ontvangst van de e-mail met verzendbevestiging, neem dan contact met ons op via bodrumkapperservice@gmail.com met je naam en bestelnummer, en we zullen het voor je nakijken.

VERZENDING NAAR POSTBUSADRESSEN
Wij verzenden niet naar postbusadressen.

TERUGBETALINGEN, RETOURNEREN EN RUILEN
Wij accepteren retourzendingen tot 30 dagen na levering, mits het artikel ongebruikt is en zich in de originele staat bevindt. Wij zullen het volledige orderbedrag minus de verzendkosten voor de retourzending terugbetalen.

Indien je bestelling op enige wijze beschadigd aankomt, vragen wij je om zo snel mogelijk een e-mail te sturen naar bodrumkapperservice@gmail.com met je bestelnummer en een foto van de staat van het artikel. Wij behandelen dit op individuele basis, maar zullen ons best doen om tot een bevredigende oplossing te komen.

Voor meer informatie over retourneren kun je de pagina met het retourbeleid raadplegen.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via bodrumkapperservice@gmail.com.